Florence And The Machine - Spectrum (Say My Name) lyrics

When we first came here

We were cold and we were clear

With no colors in our skin

We were light and paper thin

And when we first came here

We were cold and we were clear

With no colors in our skin

'Til we let the spectrum in


Say my name

And every color illuminates

We are shining

And we will never be afraid again


Say my name

As every color illuminates

We are shining

And we will never be afraid again


Say my name

As every color illuminates

We are shining

And we will never be afraid again


And when we come for you

We'll be dressed up all in blue

With the ocean in our arms

Kiss your eyes and kiss your palms


And when it's time to pray

We'll be dressed up all in grey

With metal on our tongues

And silver in our lungs

[ Lyrics from: http://www.lyricsfreak.com/f/florence+and+the+machine/spectrum+say+my+name_21049160.html ]

Say my name

And every color illuminates

We are shining

And we will never be afraid again


Say my name

As every color illuminates

We are shining

And we will never be afraid again


Say my name

As every color illuminates

We are shining

And we will never be afraid again


And when we come back we'll be dressed in black

And you'll scream my name aloud

And we won't eat and we won't sleep

We'll drag bodies from a ground


So say my name

And every color illuminates

And we are shining

And we'll never be afraid again


Say my name

As every color illuminates


Say my name

As every color illuminates

We are shining

And we will never be afraid again


Say my name

As every color illuminates

We are shining

And we will never be afraid again


Say my name

We are shining

Say my name

Say my name

And we will never be afraid again






No comments:

Post a Comment